2010. november 10., szerda

Dzsungel könyve/Cartea Junglei









4 megjegyzés:

  1. Felicitari!
    Foarte reusite desene.

    VálaszTörlés
  2. Ez egyszerűen csodálatos!!! Igazi művész vagy!

    VálaszTörlés
  3. komolyan az egészet Te festetted?
    emelem kalapom.
    kis technikai útmutató?
    bár kétbalkezeseknek tökmindegy.

    VálaszTörlés
  4. @Virtualkid mersi frumos:)
    @Köszönöm Erus ,nagyon kedves vagy:)
    @4gyerek ,ezeket mind én festettem.
    Tchnikai útmutató?Nem vagyok festömüvész csak lehet van hozzá egy kicsi hajlamom.Ha látom ,felnagyítok bármit a falra ,de fejböl még egy pálcika embert se tudok rajzolni:)Egy müvészsuliba is beíratkoztam ,de nem szerettem mert úgy kezeltek mintha mindent tudnék és nem magyaráztak semmit ,s akkor minek fizessem?
    Szertnél festeni otthon a gyerköcök szobájába?
    Ha igen ,adhatok egy pár hasznos tanácsot:)

    VálaszTörlés